Reklama

neslysici pacient a zdravotnicky personal

Návštěvník (Po, 24. 9. 2007 - 21:09)

Když mám neslyšícího pacienta, tak prostě improvizuji. Píšu, snažím se dobře artikulovat, gestikuluji, znám i pár znaků. Když je k dispozici tlumočník je to lepší. Také se snažím mluvit na pacienta a ne na tlumočníka a nemít zrovna roušku přes tvář, když se neslyšící snaží odzírat. Zatím se mi vždy dařilo se domluvit. Jen jednou, když jsem hlasitě hovořila s pacientem se zbytky sluchu za mnou přiběhli kolegové z vedlejší ambulance - co že mi tem pacient udělal, že na něho tak křičím :-) .

Návštěvník (Po, 24. 9. 2007 - 08:09)

Jak neslyšící pacient? Je rozdíl, zda zná znakovou řeč, takže se snažíme mu co nejvíc vysvětlit, když tam má návštěvu, která znakovou řeč ovládá. Jinak komunikace písemná,ukazováním se zbytky sluchu to jde přes naslouchadlo nebo velice hlasitou řeč do ucha.

Petule (Ne, 23. 9. 2007 - 21:09)

Ahojte vsichni.Jmenuji se petra a budu psat bc.praci na toto tema. Rada bych slysela Vase nazory.Preji vsem pekny vecer

Reklama

Přidat komentář