Zpráva o stavu

Dnes v 21:00 bude doktorka.cz vypnuta z důvodu finalizace přechodu na nový reklamní systém. Děkujeme za trpělivost a pochopení. Budeme se snažit, aby spuštění doktorky proběhlo do ještě dnešní půlnoci. Váš tým Doktorka.cz
Přesčasy v práci, domácnost, péče o děti, konflikty - to vše z vás dokáže vysávat energii. Průzkumy dokazují, že stres může přispět k vážným onemocněním, srdečním problémům, depresím a k obezitě. Proto je důležité naslouchat svému tělu a zpozorovat včas varovné signály, které k vám vysílá.  
Co tuk vlastně je, proč ho tělo tvoří a je vůbec zdravé se ho zbavovat? Na tyto otázky si dokáže odpovědět jen zlomek lidí. Jakých pět největších mýtů o tělesném tuku mezi lidmi koluje?  
Na otázky spojené s deformitou palce, odborně nazývanou hallux valgus, odpovídá ortoped a podiatr doc. MUDr. Rastislav Hromádka, Ph.D. z kliniky Canadian Medical na Praha 5, která poskytuje jednodenní chirurgii, kdy pacienti opouští kliniku do 24 hodin po zákroku.  
Vyšší věk vás činí náchylnějšími k mrtvici, stejně jako mrtvice u blízkých příbuzných. Nemůžete zvrátit roky nebo změnit svou rodinnou anamnézu, ale existuje mnoho dalších rizikových faktorů mrtvice, které můžete ovládat.  
Niacin je forma vitamínu B3. Najdete ho v potravinách jako jsou kvasnice, maso, ryby, mléko, vejce, zelenina a cereálie. Niacin je také produkován v těle z tryptofanu, který se nachází v potravinách obsahujících bílkoviny. Při užívání jako doplněk stravy se niacin často vyskytuje v kombinaci s jinými vitamíny B.  
Žádné diety nejsou z dlouhodobého hlediska udržitelné. Vždy dochází k restrikci určité potraviny nebo živiny a především restrikci kalorií. Samozřejmě, pokud budeme konzumovat méně kalorií než doposud, půjde naše váha dolů, ale po určité době člověk dietu ukončí, vrátí se ke svým původním stravovacím návykům a váha jde zase pomalu nahoru. Mnohem lepší je zvolit dlouhodobý a udržitelný přístup, tedy změnit svůj životní styl.
Olivově zelené drobné fazolky barvou i chutí připomínají hrášek. Jsou plné vitamínů a minerálů. Obsahují vitamíny skupiny B, zejména  kyselinu pantothenovou a listovou, kyseliny omega 3 a 6 a vlákninu. Z minerálních látek je to převážně hořčík, železo, draslík a vápník.

Stránky